Šodienas piedzīvojums 1. daļa

Lai gan diena nav galā, šis noteikti ir šīsdienas lielākais piedzīvojums.

Satiku senu paziņu, nebiju satikusi viņu, kopš rudens. Tā kā kafiju nedzeru, nolēmām pastāvēt pieturā un vienkārši uzpīpēt. Pēc 20 minūšu ilgas sarunas, es sapratu, ka gribu mājās, kā nekā pēc darba, neko neēdusi. Viņš man piedāvāja paēst pie viņa, protams sākumā man bija skepse, jo ir pieredze ar “pusdienām”, bet tā kā līdz manām mājam minūtes 40, viņa 5, plus viņam draudzene esot mājās, sapratu, ka būs ok.

No Saktas, līdz Tērbatas ielas dzīvoklim aizgājām ātri, 3. stāvs, skats pa logu nekāds. Ieejam iekšā, viņu sagaida simpātiska meitene, samīļo, iepazīstas ar mani un piedāvā ko iekost.

Sākam sarunu, izrādās ļoti jauka meitene, atvērta, stāsta par savu darbu, hobijiem, kuru skaitā ir fotografēšana, es pa jokam izmetu, ka man sen gribējies kailfoto sesiju. Cerēju, ka tas paliks arī joka versijā, bet vārdu pa vārdam, izrādās, ka viņa gribējusi vienmēr kādu sievieti safočēt. Man nekas nebūtu pretī, bet pēc darba izskatījos nekāda.

Sarunājām sesiju pārcelt, šovakar 22:00 pēc manis atbrauks zils audi un vedīs jaundzimošo modeli (mani) uz foto sesiju, kā gāja varēšu pastāstīt tikai, kad būšu atpakaļ. Esmu pat nedaudz satraukta, kā nekā, būs īstas bildes, ne ziepjutrauka bildes. Jūtu nelielu kņudoņu sevī, nezinu pat kādēļ, vai dēļ bildēm, vai arī dēļ tā, ka šovakar mani pētīs uz izrīkos skaista jauna sieviete, kura mani redzēs, kā uz paplātes, ja es būtu vīrietis, nešaubos, ka staigātu apkārt ar kārtību erakciju😀

0 Responses to “Šodienas piedzīvojums 1. daļa”



  1. Komentēt

Komentēt

