Vakarnakts

Ja Jūs zinātu, cik lieliski es jūtos! Vakarnakt viņš bija lielisks, maigs, patīkams un nedomāja par sevi, ko man vairāk vajag? Mēs aizgājām gulēt tikai pēc 7iem un tagad atkal esmu augšā.

Nakts bija ideāla (žēl ka otrs puisis aizbēga), bet man ar šo pašu bija labāk, kā reizēm ar diviem, nopietni, ja nebūtu es brīvdomātāja un meklētu sev īsto tad viņš būtu 1. manā sarakstā. Viņam ir zelta rokas, mēle piekārta īstajā vietā, nemaz nerunājot par lepnumu, kas mani iepriecināja 2 ilgas, karstas reizes vakarnakt un 1 šorīt! Jūtos kā debesīs, ceru kādreiz viņu atkal satikt,bet vismaz zinu kam zvanīt vajadzības brīdī.

Bija doma šodien aizbraukt līdz Vecāķu pludmalei, bet laiciņš tāds slikts un saulīte netiek pie mūsu kailajām miesām, bet ko tur daudz, gan jau paspēšu izbaudīt vasaras pieskārienus manam augumam, īpaši krūtīm, kas ir ļoti jūtīgas un mazākais pieskāriens mani uzbudina, tā kā puiši protieties!🙂

2 Responses to “Vakarnakts”


  1. 1 Mille Jūnijs 2, 2010 plkst. 1:58 pēcpusdienā

    “gan jau paspēšu izbaudīt vasaras pieskārienus manam augumam, īpaši krūtīm, kas ir ļoti jūtīgas un mazākais pieskāriens mani uzbudina” – diezgan lēts un neprasmīgs triks.

    • 2 priekanams Jūnijs 2, 2010 plkst. 9:08 pēcpusdienā

      Es nezinu vai tev skauž vai neesi attīstījusi savu jūtību un sajūtu pasauli, bet es saku ko jūtu, nav tā, ka kāds šo izlasīs un uzreiz liksies ar mani gultā…

      Bet es negribu iesaistīties šāda veida diskusijās par tēmu “es zinu labāk par tevi”, tā kā paliekam pie lēta trika, ja tas tev liek justies labāk!


Komentēt

