Seksa sludinājumi

Es nezinu kādēļ, bet tajos ir tāds vilinājums.

Pirmā reize, kad nolēmu pamēģināt satikt vīrieti izmantojot sludinājumu saitu izvērtās diezgan neveiksmīga. Sarunāju tikšanos, puisis bija ļoti jauks epastā, apmainījāmies bildēm, parunājām par seksuālo pieredzi, mums bija pat virtuālais sekss. Tā nu sarunājām satikties. Stāvu es viena, vēsā dienā pie stacijas, gaidu, nav un nav. Iezvanās telefons un džeks saka, lai eju pie takšiem, šis piebrauks. Aizgāju, stāvu, pēkšņi piebrauc auto ar 4 džekiem un tie sāk smieties par mani, sauc par ieleni un līdzīgi. Es uz vietas apraudājos. Šajā dienā atmetu visas gribēšanas uz ekstremālām lietām.

Pagāja pus gads un es pametu savu džeku, jo ar mani bija par maz. Lai gan esmu ļoti atvērta gultā, bez kompleksiem, viņš mani krāpa. Jauna un dumja biju. Mēs taisījām pat grupveida seksu, bet, viņam vajadzēja visu ko vairāk. Tā nu sēdēju, bēdājos un izdomāju, ka vajag ko traku, iegāju sludinājumu portālā uz ieliku sludinājumu. Atnāca virs 100 vēstulēm ar dažāda kalibra vīriešu aprakstiem un bildēm, gluži kā lielveikalā – izvēlies tik. Pēc stundām ilgas sarakstes izvēlējos vispatīkamāko sarunbiedru. Viņš bija labi situēts vīrietis, dzīvoja viens pats, labi pelnīja, bet meklēja izklaides, gluži kā es. Pēc neilgas sarakstes sarunājām satikties. Vakars izvērtās ideāls – stundām ilgas sarunas, vīns un noslēgums gultā. Tik maigs un patīkams puisis. Pēc vairākām satikšanās reizēm sapratu, ka neesmu gatava ilgām attiecībām, tomēr vīrietis bija lielisks. Iespējams tā bija pati dāsnākā lieta manā mūžā, ko esmu izdarījusi, bet iepazīstināju ar savu draudzeni.
Kaut es mācētu aprakstīt viņas smaidu un mirdzošās acis, viņa pārvērtās jaunā cilvēkā kopā ar savu jauno otro pusīti. Kopā nodzīvoja 2 gadus, līdz viņa pārvācās uz Londonu, jo bija atradusi lielisku darbu. Attiecības kļuva arvien sliktākas, jo attālums darīja savu. Žēl, tiešām žēl, tik lielisks pāris..

Šī pieredze mani motivēja nākamā “perfektā” meklējumiem. Reizēm arī gadās jauki vīrieši. Tikai nepārprotiet mani! Es to daru sava prieka pēc un ja nav patstāvīga puiša, jo esmu uzticīga un savu puisi sargāju kā lauvene, bet ja mani piekrāpj, tad atā. Patiesībā jau šie sludinājumi nav nekas slikts, ja vien spēj kontrolēt situāciju un esi pārliecināta par sevi. Lūk daži ieteikumi no savas pieredzes:

  • Bildē lūdz nofočēties kādā specifiskā pozā, piemēram ar mazo pirkstiņu un īkšķi liec satvert auss ļipiņu
  • Skaties bildes fonā, vai nav kādas lietas, netipiskas vietai kur atrodies, piemēram KFC vistu spārniņi
  • Vienmēr noskaidro kur brauksi un visu kontaktinfo, ideāli ja pastāsti kādai draudzenei vai draugam, kur dodies
  • Iekāpjot auto, nosūti sms kādam ar reģistrācijas numuru, ja nu..
  • Vienmēr domā pozitīvi, šis ir 21. gadsimts, var arī šādi iepazīties un pavadīt ideālu laiku
  • Neuzķeries uz maziem puisīšiem un garlaikotiem večiem
  • Liec mierā precētos

Tas tā pagaidām viss, kāda ir Jūsu pieredze šajā jomā?

0 Atbildes uz “Seksa sludinājumi”



  1. Komentēt

Atstāj atbildi

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

